سلام
ما از شرکت خصوصی سرویس میگیریم و مشکل وجود دارد ظاهراً مشکل فرا گیره و همشون هم یک چیز میگن که مودم را خاموش کنید 10 دقیقه روشن کنید که پورت را ریست کنیم!
جالبه نه![]()
سلام
ما از شرکت خصوصی سرویس میگیریم و مشکل وجود دارد ظاهراً مشکل فرا گیره و همشون هم یک چیز میگن که مودم را خاموش کنید 10 دقیقه روشن کنید که پورت را ریست کنیم!
جالبه نه![]()
شرکت شبکه گستر ساینا تلفن : 02154029000 وب سایت : https://sainasoft.com
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)