نقل قول نوشته اصلی توسط 1eng.ir نمایش پست ها
بهترین راه: یه ایمیل بزن به ساپورتش ببین دلیلش چی بوده. support@nic.ir
چت آنلاین یه کم بهتره ...

دامینی که داشتی تو پنلت رو برام پ.خ کن تا بگم مشکلش چی بوده (اگه نمیخوای پابلیک اعلام کنی)

---------- Post added at 09:23 AM ---------- Previous post was at 09:12 AM ----------

پشتیبانی برخط: support.irnic.ir
فقط در روزهای کاری و بین ساعات ۰۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰ (به وقت تهران) پاسخگو می‌باشد.

تا هستن بپر سریع ازشون سوال بپرس

سلام
بالاخره نتیجه چی شد دوست من؟ دلیل توقیف رو نگفتن؟