بله. شما درست میگید. بنابراین نظر شما اینه که:
آخه برادر من، چرا شما فکر میکنید مدیریت دیجیکالا، نمیفهمه که افزایش رضایت مشتری، باعث بالارفتن محبوبیت برندش و درنتیجه افزایش درآمدش میشه؟ چرا شما، ذره ای عقل برای مدیریت دیجیکالا، قاعل نیستید؟ دوست عزیز چرا شما هرچقدر که متن رو میخونید، نمیفهمید که بحث سره چالش های اینه که چون اتفاقا تو این مدت که از زمان ظهور کسب و کارش گذشته، چون مدیریتش عالی بوده، تونسته به مرحله ای برسه که الآن با این چالش ها ی زنجیره تامین روبرو هست. یکم از ذهنتون استفاده کنید که قدیمی تر از دیجیکالا هم بوده. چیشده بعد از این مدت، دیجی کالا تونسته به این مرحله برسه؟
بجای اینکه این اظهار نظر رو بکنید، اول ببینید که یک شرکت، چقدر شرکای خارجی داره. یک شرکت چقدر منابع انسانی داره. یک شرکت، چقدر نیازمند لجستیکه. یک شرکت، چقدر مدیریت فناوری اطلاعات داخلش دخیله. یک شرکت، چقدر نیازبه خطوط مهندسی برای مدیریت انبارداریش داره. ببینید که یک شرکت، چقدر نیاز به مدیریت تقاضا و تامین داره.
وقتی که اظهار نظر تون اینه:
یعنی از مرحله ی تحلیل، خارج هستید.
چرا میخوایید با این نظر ورود کنید به مساله؟
عجب! چقدر عجیبه.
این برادر، در هیچ چیزی و هیچ موردی، حاضر به خوندن مطلب و بررسی نیستش. فقط مطلب رو میخونه که پاسخ بده. مطلب رو نمیخونه که بررسی کنه.
آقاجان شما مطلب من رو که اول فرستادم بخون، بعدش ببین که مشکلاتی که تو زنجیره ی تامین وجود داره چیه. بعد ببین که شما چقدر در اون حوزه اطلاعات داریدکه بخوایید ورود و نظر بدید.
هم تاپیک رو به فنا میدید هم وقت رو هدر میدید.