نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: کلاه برداری دیجی کالا

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #22
    عضو انجمن demonvictor آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    824
    تشکر تشکر کرده 
    1,087
    تشکر تشکر شده 
    458
    تشکر شده در
    344 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    وقتی جوابی ندارید چرا حاشیه میرید، من حرفی از عدم مدیریت دیجیکلا نزدم و ادعایی ندارم که می تونم کسب و کاری به بزرگی دیجیکالا رو مدیریت کنم.
    دیجیکالا خیلی وقته به بلوغ رسیده، تمام چالش های بزرگی که داشته خیلی وقته برطرف شده و به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
    بزرگترین چالش دیجیکالا زمانی خواهد بود که رقبای خارجی اش وارد بازار ایران بشن (که همچنین اتفاقی حالا حالاها اتفاق نمی افته)
    بله. شما درست میگید. بنابراین نظر شما اینه که:

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
    آخه برادر من، چرا شما فکر میکنید مدیریت دیجی‌کالا، نمیفهمه که افزایش رضایت مشتری، باعث بالارفتن محبوبیت برندش و درنتیجه افزایش درآمدش میشه؟ چرا شما، ذره ای عقل برای مدیریت دیجی‌کالا، قاعل نیستید؟ دوست عزیز چرا شما هرچقدر که متن رو میخونید، نمیفهمید که بحث سره چالش های اینه که چون اتفاقا تو این مدت که از زمان ظهور کسب و کارش گذشته، چون مدیریتش عالی بوده، تونسته به مرحله ای برسه که الآن با این چالش ها ی زنجیره تامین روبرو هست. یکم از ذهنتون استفاده کنید که قدیمی تر از دیجی‌کالا هم بوده. چیشده بعد از این مدت، دیجی کالا تونسته به این مرحله برسه؟


    بجای اینکه این اظهار نظر رو بکنید، اول ببینید که یک شرکت، چقدر شرکای خارجی داره. یک شرکت چقدر منابع انسانی داره. یک شرکت، چقدر نیازمند لجستیکه. یک شرکت، چقدر مدیریت فناوری اطلاعات داخلش دخیله. یک شرکت، چقدر نیازبه خطوط مهندسی برای مدیریت انبارداریش داره. ببینید که یک شرکت، چقدر نیاز به مدیریت تقاضا و تامین داره.

    وقتی که اظهار نظر تون اینه:

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
    یعنی از مرحله ی تحلیل، خارج هستید.

    چرا میخوایید با این نظر ورود کنید به مساله؟

    عجب! چقدر عجیبه.

    این برادر، در هیچ چیزی و هیچ موردی، حاضر به خوندن مطلب و بررسی نیستش. فقط مطلب رو میخونه که پاسخ بده. مطلب رو نمیخونه که بررسی کنه.

    آقاجان شما مطلب من رو که اول فرستادم بخون، بعدش ببین که مشکلاتی که تو زنجیره ی تامین وجود داره چیه. بعد ببین که شما چقدر در اون حوزه اطلاعات داریدکه بخوایید ورود و نظر بدید.

    هم تاپیک رو به فنا میدید هم وقت رو هدر میدید.
    ویرایش توسط demonvictor : April 13th, 2023 در ساعت 12:52
    قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •