نقل قول نوشته اصلی توسط nojhanacc نمایش پست ها
=====

با سلام
کاربر گرامی پس از قطعی اطلاع رسانی توسط واحد فروش انجام شده بود و پیگیری ها نیز انجام شده
پس از اتصال هم بخش فروش با تک تک عزیزان تماس گرفتند و سرورها مجدد راه اندازی و تحویل شد

طبق قوانین بک اپ گیری از سرور های مجازی و کلیه دیتاها بر عهده مشتری میباشد و مسئولیت بر عهده شرکت نیست .
شایان ذکر است پس از اتصال 5 روز به قرار تمدید کلیه کاربران اضافه شد
لیکن عدم توجه شما به این گزارش سبب بیکفایتی ما نبوده .

پایدار باشید
بجز امروز صبح کسی با بنده اصلا تماس نگرفته
هیچ پیام و یا ایمیلی مبنی در تمدید و وصل شدن سرور ها برای من نیومده
چطور با همه کابران تماس گرفتید ولی من که دو تا سرور داشتم تماس نگرفتید؟!!
همیشه همینطوره وقتی مشکلی براتون پیش میاد کاربر باید صبر و تحمل کنه و همکاری کنه تا مشکل حل بشه
وقتی هم مشکل برطرف میشه کاربر بی توجه میشه به پیامهایی که اصلا نیومده و تماسهایی که اصلا گرفته نشده
هیچ موقع در هیچ شرایطی حق رو به کاربر نمیدید!!
بنده روال کار رو خوب بلدم از تاریخ عضویتم در فروم باید متوجه شده باشید کاربر قدیمی هستم و با خیلی از شرکتها کار کردم و خوب متوجه تفاوت پشتیبانی میشم
برای همین تصمیم گرفتم بخاطر قیمت مناسب سراغ هر شرکت و هر سرویسی نرم
بهتره سرویس خوب و با کیفیت از شرکت مطمئن با پشتیبانی خوب بگیرم حتی اگه قیمتش بالا باشه بهتر از اینه که کلی زحمات بر باد بره و کلی هم از کار و زندگی بیفتیم
در هر صورت موفق باشید