نقل قول نوشته اصلی توسط moen7000 نمایش پست ها
دوست گرامی هارد سرورتون سوخته بود!!
من دو تا سرور از شما داشتم. یک هفته سرورهام قطع شد
کلی زحمت 3 روزه چند نفر ادم از بین رفت!!
هی تیکت زدیم و هی انلاین گفتگو کردیم گفتن مشکل برطرف نشده
بعد که مشکل حل شد پشتیبانی تون گفت اطلاعاتون از بین رفته!! و حتی یه عذر خواهی نکرد!
اخر سر یه سرور ایران دیگه دادین که اصلا اینقدر هنگ بود که نمیشد کار کرد.
تازه توی روزهایی که پنل کاربران قطع بود همش پیامک میومد که یک هفته دیگه تموم میشه و بیا صورتحسابت رو پرداخت کن
حتی اعلام نکردین که اقا بیا تویی که یه هفته سرور نداشتی و کلی اطلاعاتت از بین رفته بیا برای 10 روز یه سرور بهت میدیم که جبران میشه!!
بعدش امروز از شرکتتون تماس گرفتن که بیاین تمودید کنید مشکل برطرف شده!
جالب اینجاست که اگه هارد سرور ایران سوخته به سرور ترکیه چرا وصل نمیشد؟!
اگه ترکیه سوخته ایران چرا قطع بود؟!
منظورتون از پشتیبانی و مشتری مداری اینه؟
ما که بیخیال شدیم و رفتیم یه جای دیگه سرور گرفتیم. انشالله شما هم یاد بگیرید چطوری مشتری مداری کنید!

=====

با سلام
کاربر گرامی پس از قطعی اطلاع رسانی توسط واحد فروش انجام شده بود و پیگیری ها نیز انجام شده
پس از اتصال هم بخش فروش با تک تک عزیزان تماس گرفتند و سرورها مجدد راه اندازی و تحویل شد

طبق قوانین بک اپ گیری از سرور های مجازی و کلیه دیتاها بر عهده مشتری میباشد و مسئولیت بر عهده شرکت نیست .
شایان ذکر است پس از اتصال 5 روز به قرار تمدید کلیه کاربران اضافه شد
لیکن عدم توجه شما به این گزارش سبب بیکفایتی ما نبوده .

پایدار باشید