درستش این هست که قبل از انجام هر تغییری که در سرویس از سمت سرویس دهنده، از کاربر اجازه بگیرن. در مورد ما که بدون اجازه به سیستم عامل لاگین کردنو تا جایی که من خاطرم میاد و تیکتها مشخص است چنین اجازه ایی بهشون ندادم.
خیر نیازی به تغییر پسورد نبود. اما مورد جالبی که بخش پشتیبانیشون اعلام کردن این بود که اگر بهشون اطمینان ندارم، پسورد رو عوض کنمعملا با نوع پشتیبانی و توجیهاتی که کردن صرفا اعتبار خودشون رو زیر سوال بردن.
وقتی درجواب من که میپرسم به عنوان سرویس دهنده، بخش حفاظت از حریم خصوصیتون کجا هست؟ اعلام میکنند که ما به عنوان سرویس دهنده پای بند هستیم، لینک نداریم داخل سایت، اگر میخوایید تیکت بزنید براتون بخش مالی ارسال کنه، شما خود بخوان حدیث مفصل را!
وقتی جای قبول اشتباه و عذرخواهی، میان توجیه میکنن و میگن این یک اشتباه دو طرفه بوده!!! شما چه فکری پیش خودتون میکنید؟
من ادعایی هیچ وقت نداشتم در این مباحث، اما وقتی میبینم که یک شرکتی خودش رو اولین سرویس دهنده ابری در ایران معرفی میکنه، حتی الف بای ابتدایی اینکار رو رعایت نمیکنه و بلد نیست و فکر هم میکنه که کاربرانش نفیمهمن و صرفا با انداختن نصف تقصیر گردن کاربر و توجیه بی ربط سعی در ماست مال کردن ماجرا داره، نمیتونم ساکت بشنیم!
خدا میدونه که این نوع رفتار خطرناک (لاگین به سرور کاربر بدون اجازه کاربر) رو چندبار دیگه هم انجام دادن و ...!!!