نقل قول نوشته اصلی توسط da6276 نمایش پست ها
مسلما چنین چیزی نیست که سرویس شما بدون اطلاع داون بشود ، در طول چند ماه سرویس دهی فقط یکبار قطعی بخاطر تعویض کارت شبکه داشتیم و در بقیه موارد اپتایم 100% بوده است. ضمن اینکه بخاطر قطعی پیش امده برای جبران خسارت یک هفته به تایم سرویس همه کاربران اضافه کردیم. در مورد پهنای باند هم بهتره مطالعه ای درباره قانون fair usage داشته باشید که ما در تاپیک فروش به صراحت نوشتیم که سرویس ها با استفاده منصفانه منابع ارائه میشود ، مسلما پورتی که 10 گیگابیت پهنای باند دارد شما به تنهایی اجازه ندارید دائما 1 گیگابیت رو اشغال کنید یا مثلا 50 ترابایت در ماه مصرف دیتا داشته باشید ، ما داریم ترافیک رو میخریم و انتظار نداشته باشید با 3.5 دلار پرداختیتون شما مصرف نامحدود داشته باشید.عنوان این مساله انصاف شمارو میرسونه... ضمن اینکه تشخیص دیداس احساسی نیست و نوسط فایروال بصورت اتوماتیک مدیریت میشود و امکان ندارد فایروال ما اشتباهی سرویس شمارو مسدود کند
به هر حال من تجربه خودم رو گفتم چون قطعی سرویس نه به صورت ایمیل نه در پنل اطلاع رسانی سایت اطلاع داده نشده بود. اینها رو هم به این خاطر گفتم که شما سرویس بهتری به مشتری بدید.

در کل به شخصه از سرویس شما راضی هستم.