از پرداختن به بحث های حاشیه ای در انجمن پرهیز کنید ، مشتری شما در صورتی که قصد همکاری حدی با شما داشته باشد مطمئنا سابقه شما رو در انجمن بررسی خواهد کرد تا با سابقه کاری شما ، سفارش ها ، تائید ها ، تاکید های و منع و رد صلاحیت شدن های شما توسط سایر کاربران در انجمن آشنا بشه ، بنده در حال حاضر هزینه ای که الان میکنم 150 تومان در ماه هست و اگر از این انجمن سرویس دهنده خودم رو انتخاب کنم مسلما سابقه ایشون رو در انجمن بررسی میکنم تا ببینم هاستینگ و سایر خدماتشون مورد تائید سایر کاربران بوده یا خیر ، بحث های حاشیه ای باعث عدم اطمینان به شما خواهد شد و مشتری شخص شما رو جدی حساب نمیکند و این موضوع مسلما بر روی همکاری با شما تائثیر خواهد گذاشت .
__________________________________________________ ________________________________________
وجود تلفن تماس ثابت در وب سایت شما به نوعی دلگرمی برای کاربر هست از این بابت که شما فرار نخواهید کرد البته تائید نیست بلکه دلگرمی می باشد ، از جمله موارد دیگه میشه به آدرس دفتر سرویس دهنده تاکید کرد تا اطمینان کاربر به شما جلب بشود .
---------- Post added at 04:54 PM ---------- Previous post was at 04:36 PM ----------

نوشته اصلی توسط
Tat-Host.net
به نظر من تنها و یا موثر ترین راه خود مشتریان هستیند .... واقعا مشتریان بهترین تبلیغند !!!!
یعنی اگه کسی بخاد سرویس بگیره از جایی باید از مشتریان اون سرویس دهنده پرس و جو کنه
این صحبت شما درسته ولی مسلما منی روزانه 60000 هزار بازدید کننده دارم اگر از کسی پیشنهادی دریافت کنم برم و مشتریان هاستینگ رو ببینم که روزانه 1 هزار بازدید کننده هم ندارند به اون صورت حسابی باز نمیکنم روی تائید اون ها ، در کل هاستینگ های نو پا مشتریان زیاد و حرفه ای به اون صورت ندارند و این مسئله ای که شما ذکر کردید در موردشون صدق نمیکنه ولی مطمئنا در مورد سرویس دهنده های متوسط و به قولی کسانی که در میانه راه هستند از این امکان میتونند استفاده کنند .