این همه شکلک و ... که بخوانید آخر هم نخواندید :
اشتباه همینجاست !!! میدانید چه قدر مشترکین معترض همین قسمت بودند ؟ میگفتند که : چرا ناگهانی این همه افزایش ؟اون هاستینگی که یک دومین آفر میخورد هم شاید سوء استفاده گر نباشد به همان قیمت قبل آفر بدهد (تو فکر این مورد شاید باشد که به جای گران کردن با همان آفر و فروش به قیمت اصلی ضررش را جبران کند این گونه نه مشتری ها قیمت بیشتری پرداخت کرده اند نه وی ضرر بیشتری کرده است بلکه با آفر رجیسترار ضرر میزبان هم جبران شده است) حال این وسط شمای مشتری میتوانید تمام دردسر های پرداخت را و پشتیبانی مستقیم را تجربه نمائید (حال برای شما هم که راحت است و دردسر ندارید که چه بهتر) و مستقیم خرید نمائید حداقل آن میزبان هم میفهمد چند چند است و چه تعداد مشترک دارد که یا فکر دیگری بکند یا دیگر ادامه ندهد.
بنده نه الان به عنوان میزبان صحبت میکنم نه هیچ شخص دیگه - به عنوان یک ایرانی : توروخدا بفرمائید چه طور با مشترکین ایرانی برخورد شود ؟ قیمت بالا نره و دیگه نشه یک دفعه بره بالا میگن چرا ؟!!!! کم کم بالا بره میفرمائید خب کم کم بردن بالا
انشالله که همچنان نداشته باشید این دیگر میتوان روابط مناسب شما چه در بازار ارزی چه حرفه ای بودن در انتخاب رجیسترار را در نظر گرفت اما همه به این صورت نیستند، چون خیلی از شرکت های بزرگ که متاسفانه نمیشه نام برد مطلع هستیم مشکل دارند چون مشترکین آنها که بر روی سرویس ها ما هستند به ما تیکت زده اند در اصل خبرداریم چه شرکت هایی مشکل دارند و کدام ندارند.
ترجیح میدهیم سر ما مالی کلاه برود تا سرویس ها مشکل نخوردند.
صحبت یک دلار و دو دلار نیست.
صحبت خرید یک دومین نیست.
صحبت شارژ پنل های بین المللی آیپی - دومین - دیتاسنتری و ... است.
صحبت این است همان مشترکی که تیکت زده است و اعلام مشکل کرده است که ما مشکل را رجیسترار وی اعلام کرده ایم دومین دیگری که پیش ما دارد فردای روز تیکت نزند و اعلام نکند شما هم که مشکل دارید !!! (خیلی در این مسیر در حال تلاش هستیم و امیدواریم سر افکنده نشیم)
---
در پایان :
بنده خودم را جای شما بگذارم حرف و داغ دلتان صحیح و قبول دارم، میدانید چرا حرف شما را کسی متوجه نمیشود ؟ متوجه میشوند اما نمیتوانند درک کنند!!! چون اکثرا اینجا میزبان هستند و شما مستقیم همه میزبان ها را جمع بستید و مشکلات آنها را اصلا ندیدید (دقیقا همان که فرمودید همه به فکر خود هستند)، شخصی شما را درک میکنیم اما مشکلات میزبان وقتی کنار مشکلات شما گذاشته میشود درک مشکلات شما کمی دشوار میشود ...
همه امروزه درگیر این مشکلات هستند حال یک عده ترجیح میدهند مالی بیشتر ضرر کنند تا 1% ریسک پرداختی نداشته باشند (مثل ما که فرمودید کلاه رفته) یک عده پنلشان بسته میشود، کدهای انتقال سرور ها را دیتاسنتر لغو میکند و سایر محدودیت ها، یک عده بیشتر به سمت مشترک فشار می آورند، در کل همه در حال دست و پا زدن هستند.