این که یک کاربر کیفیت سرویس ها را بد بداند واقعا برای ما جای تاسف دارد به همین جهت پیگیری کردیم که مشکلتون چه چیزی بوده است تا سریعا رفع شود و به مشترک دیگری نرسد :
پروفایلتون را بررسی کردیم و مشکل شما ظاهرا پهنای باند بوده است و کلا یک vps داشته اید، با توجه به این که هیچ مصرفی نداشته اید پهنای باند بالایی درخواست کرده اید که بر خلاف پروتکل های امنیتی مجموعه و واحد مانیتورینگ بوده است شما حتی 1 مگابیت هم پهنای باند بیشتری مصرف نمائید بلافاصله از طریق ایمیل و پیامک چندین پشتیبانی شیف مطلع خواهند شد و حتی برای مشترکین (شما) نیز پیامک ارسال میشود (حساسیت ما در این حد است که این مورد به خاطر نوع مشترکین ما و حساسیت ما روی کیفیت سرویس دهی میباشد)
شما هر سرویسی از ما بگیرید همین مشکل را خواهید داشت مگر کلا سرویس جداگانه ای بدون هیچ امنیتی بگیرید که باید مستقیم از دیتاسنتر تهیه نمائید یا به شما مشترکین کلوکیشن یا ... خود را معرفی کنیم و از آنها که مجوز پهنای باند بالا از ما دارند خرید نمائید.
برای قیمت سرویس شما نیز باید پهنای باند مورد نیاز همچنین تعداد لینکی که میخواهید را مشخص نمائید - ما حتی با این که چند بار سوال کرده ایم هنوز متوجه نشده ایم شما قصد داشتن چند لینک اینترانت را دارید یا چند لینک اینترنت بین المللی، هر کدام سناریو ها و قیمت های متفاوتی دارند.(احتمالا مطلع نیستید چه چیزی میخواهید باید این مورد بررسی شود)
حداقل 2 کلوکیشن نیاز دارید + یک روتر + دیش رادیوئی + پهنای باند یا پهناهای باند مورد نیاز و هر مرکزی یک قیمتی دارد.
در صورتی که پروژه شما و قصد شما به خرید قطعی بود از طریق تیکت با همکاران فروش یا مشاوره وارد جزئیات بیشتر بشوید تا قیمت ها مشخص شود.
باتشکر