با درود خدمت کاربران و همکاران عزیز
از آنجا که چند روزی هست که به شدت مشاهده می شود که کاربران عزیز از همکاران محترم شاکی هستند، اینجا پست میزنند و یا شکایت و ....!!
در همین راستا خواستم این تاپیک رو بزنم یک همه پرسی کنیم!
از مشتری های عزیز سوال میپرسم:
چه انتظاراتی دارید از سرویس دهنده ؟
مظمعنا قابل درک هست که قیمت ارز بیش از 3 برابر افزایش داشته و این روند باعث درگیری های فکری شدید و همچنین بالاتر رفتن استرس کاری و مورد اصلی بالا تر رفتن قیمت سرویس ها شده.
بسیاری از سایت ها هستند که بصورت شرکتی و حداقل 2 نفر پشتیبان دارند که بتوانند به مشترکین سرویس بهتری ارائه دهند و حقوق اون ها هم باید محاصبی بشه و ....
اینارو نگفتم که بخوام رو مشکلات واقعی برخی سرویس دهنده ها (سرویس دهنده های فصلی یا ....) سرپوشی کنم... عرض بنده در نهایت این است که از مشترکین واقعا انتظار درک این مساله رو داریم که خدارو شکر مطمعنم درک میکنند همه.
از هم کارای عزیز سوال میکنم:
بنا بر هر دلیلی آیا واقعا درسته که با مشتری به اون صورت های مشاهده شده صحبت کنید؟ عرض کردم به هر دلیلی... این میتونه بی احترامی خود مشتری به ما هم شامل بشه!
بلاخره بالا رفتن هزینه ها رو همه ما تاثیرات داره ولی به نظرم باز هم دلیلی نمیشه که بی احترامی صورت بگیره! اگر قادر به سرویس دهی به یک یا چند مشتری نیستین ، یا دلیل رو پیدا کنید و برطرف کنید یا از سرویس دهنده عذرشو بخواید
انشالله دیگه شاهد همچین مسائلی نباشیم و یا اگر واقعا حقی از کسی ضایع شده از مراجع قانونی پیگیری بشه.
همکاران محترم و مشترکین محترم ، انتظارات خودتون رو بیان کنید