به جز این مورد بقیه موارد مشکلی نداریم.
همیشه رو بازی کنید
1. یه کم نامردیه که بگید دیر پاسخ گرفتید!
ساعت 15:28 تیکت زدی که پرداخت کردین،
14/12/2010 15:28
ساعت 15:56 هم 2 سرویستونو تحوریل گرفتید.
14/12/2010 15:56
28 دقیقه برای میکروتیک با کانفیگ کامل و لینوکس زمان خیلی زیادی بوده ؟!
یه تیکت مالی هم داشتی که مسئول مالی 24 ساعته آنلاین نیست، حدود 2 ساعت پاسخ گرفتید (فقط سوال کرده بودید که چطوری پرداخت کنم!)
یه تیکت پشتیبانی هم بود که بعد از بررسی 27 دقیقه ای جواب دادیم (اونم ساعت 11 شب!، هر شرکتیه درشو بستن!)
در مورد الزام ارسال تیکت هم هر شرکتی سیاست کاری خودشو داره، هر مشتری (از مشتری جدید گرفته تا مشتری 2 ساله) تو یاهو بهم بگه یالا (فوراً) فلان کارو انجام بده 100% بش میگم تیکت کن. تیکت نکنه کارش انجام نمیشه.
2. هر کاری تا این لحظه انجام داده ایم و از این به بعد نیز انجام میدیم برای راحتی کار خودمو و مشتریه. 100% مشتریانی که توانایی وقف دادن خودشون با شرایط ما رو ندارند قطعاً همکاری بعدی در کار نخواهد بود. مشتری داریم که بعد از 2 سال فقط ما رو با تیکت و ایمیل میشناسه، حتی تلفن شخصی هم ازمون نداره ...
بازم خواستید در خدمتیم.
سرویسهای موجود:
1. کانادا، پورت 1 گیگ اختصاصی (برای سرور اصلی)
2. آمریکا، پورت 1 گیگ اشتراکی
3. آمریکا، پورت 1 گیگ اختصاصی ~~> از فردا صبح میتونیم سرویس بدیم.
ارادتمند ...