سلام
پشتیبانی رو میشه به سه دسته تقسیم کرد یعنی متداول اینجوری هست.
level1
level2
level3
در level3 افراد برای پاسخگویی های معمولی و کارهای ساده مانند راهنمایی در مورد چطور متصل شدن به کنترل پنل و یا ساخت و حذف اکانت و این قبیل کارها رو انجام میدن.
در صورتی که نتونن مشکل رو برطرف کنن کار رو به level2منتقل میکنن اونها کارهای پیشرفته تری رو پیگیری میکنن مثلا کارهای مدیریتی از طریق ssh و در اخر مسايل و تنظیمات سرورها کنترل ترافیک و این قبیل مسايل به level1 برمیگیرده.این ۳ لول یک نمونه ی عمومی هست که در خیلی از کارهای کامپوتر و نه فقط هاستینگ بکار برده میشه.
ما در شرکت کارهای مربوط به لول ۱ و ۲ و۳ رو بصورت همزمان انجام میدیم.و ۳تا ادمین داریم.که هر سه در ساعت اداری حضور دارن و در ساعت غیر اداری فقط بصورت انلاین یک نفر پاسخ گو هست.شیفت شب هم نداریم.

نقل قول نوشته اصلی توسط Nikan نمایش پست ها
سلام



واقعا ممنونم از راهنمایی دوست عزیز Mozafary . شما اگر در مورد تجربیات خودتان و نحوه ساختار مدیریتی شرکتتون و اینکه چند نفر ادمین دارید و ... برای این دوست که این تاپیک را باز کرده و خود من بفرمایید ممنون می شوم.

با تشکر