
نوشته اصلی توسط
behrooz
بله حق با شماست استاد عزیز اگر که ما مشتری رو نادان فرض نکنیم خیلی از مسایل بدرستی پیش خواهد رفت اما متاسفانه بسیاری فکر میکنند کاربر چیزی بارش نیست این حرف شما زمانی قابل انجام هست که سرویس دهنده ایرانی مشتری خود را جدی بگیرد نه اینکه در ارائه خدمات سمبل کند و دلش را خوش کند که وظیفه ما هست که بدلیل حمایت از سرویس دهنده داخلی بسوزیم و بسازیم
تا ان موقع پیشنهاد من همان سرویس خارجی هست
بعنوان مثال من از یکی از شرکت ها پلان هاست ایران ویژه برج میلادشونو گرفتم که خیلیم روش مانور دادن سایتشون
بعد خرید دیدم کم سرعت ترین هاست ممکنی که حتی اگر بخواین هم نمیتونین افتضاح تر از اونو بنظرم پیدا کنین تحویل دادن تیکت زدم کیفیت خوب نیست مانی رو بک بزنین پنلم بعدا استفاده میکنم گفتن دلیلت قابل قبول نیست
یعنی این ادم نباید فکر کنه من حد اقل چند تا هاست از لوکیشنای مختلف داشتم و از کیفیت سر در میارم منظورم اینه فکر نکنه هرچی داد ملت چشم بسته حلوا حلوا میکنن
در هر صورت من هیچ چیز هم بلد نباشم سرویس دهنده خارجی همون کیفیتی رو بمن تحویل میده که به متخصص ترینا میده و فرق نمیذاره
موفق باشید