نقل قول نوشته اصلی توسط behrooz نمایش پست ها
بله حق با شماست استاد عزیز اگر که ما مشتری رو نادان فرض نکنیم خیلی از مسایل بدرستی پیش خواهد رفت اما متاسفانه بسیاری فکر میکنند کاربر چیزی بارش نیست این حرف شما زمانی قابل انجام هست که سرویس دهنده ایرانی مشتری خود را جدی بگیرد نه اینکه در ارائه خدمات سمبل کند و دلش را خوش کند که وظیفه ما هست که بدلیل حمایت از سرویس دهنده داخلی بسوزیم و بسازیم
تا ان موقع پیشنهاد من همان سرویس خارجی هست
بعنوان مثال من از یکی از شرکت ها پلان هاست ایران ویژه برج میلادشونو گرفتم که خیلیم روش مانور دادن سایتشون
بعد خرید دیدم کم سرعت ترین هاست ممکنی که حتی اگر بخواین هم نمیتونین افتضاح تر از اونو بنظرم پیدا کنین تحویل دادن تیکت زدم کیفیت خوب نیست مانی رو بک بزنین پنلم بعدا استفاده میکنم گفتن دلیلت قابل قبول نیست
یعنی این ادم نباید فکر کنه من حد اقل چند تا هاست از لوکیشنای مختلف داشتم و از کیفیت سر در میارم منظورم اینه فکر نکنه هرچی داد ملت چشم بسته حلوا حلوا میکنن
در هر صورت من هیچ چیز هم بلد نباشم سرویس دهنده خارجی همون کیفیتی رو بمن تحویل میده که به متخصص ترینا میده و فرق نمیذاره
موفق باشید
سلام،
از نظر بنده حقیر 2 نوع سرویس دهنده وجود داره:
1- سرویس دهنده ارزان: از این سرویس دهنده نباید انتظار داشته باشید.
2- سرویس دهنده با کیفیت: این سرویس دهنده هیچوقت همچین مشکلی رو نخواهد داشت! زیرساخت حرفه ای به همراه پرسنل با تجربه داره و هیچ موقع همچین مشکلی پیش نمیاد. بعدشم شما وقتی می خوایید خرید کنید به راحتی می تونید نظرات کاربران رو ببینید، سابقشونو ببینید و... اگر همه این ها درست هست، من عرض می کنم نادید 100% شما مقصرید. اگر هم اینا رو چک نکردید و خرید کردید، باز شما مقصرید. اگر هم به دنبال سرویس دهنده ارزان ( شماره یک ) بودید بازهم شما مقصرید! مشخصه دیگه... شما اگر برید تو موبایل فروشی، بهتون nokia 1100 رو بده 15 میلیون تومان و همه شهر هم ازش بد بگن، شما مقصرید یا ایشون؟ حالا اگر آیفون ایکس رو بدن 200 هزار تومان بهتون، شما مقصرید که خریدید و میره تو پاچتون یا فروشنده؟ من میگم شما... شایدم من اشتباه می کنم...

با احترام.