سلام

یه بلیط چارتر خارج کشور از وبسایت علی بابا دات آی آر گرفته بودم که بدلیل برفی که ده روز پیش اومد تمام پرواز های فرودگاه امام کنسل شد . همون روز یه ایمیل ( تماس تلفنی هم نه! ) فرستادن که یه شماره حساب بده تا واریزت برگشت داده بشه . مشخصات درخواستی ارسال شد و چندین بار هم ایمیل زدیم وجوابی ندادن دیگه ! امکان تماس تلفنی هم که غیر فعاله یعنی تا بخوای به حسابداری وصل بشی تماس اتوماتیک قطع میشه !

میخواستم بدونم با توجه به این مشکل من باید از تارنما و اینمادی که داره شکایت کنم یا از اژانس ؟

و اگه بخوام از طریق بازرسی پیگیر بشم این مشکل زیر مجموعه کدام نهاد میشه که علیهش شکایت کنم ؟ فرودگاه امام یا ... ؟