نقل قول نوشته اصلی توسط AtrafNet نمایش پست ها
سلام
یه سوال برای من پیش آمده اینه که آیا اون 3 ساعت دور کاری که مثلاً برای بخش مالی یا چت آنلاین گذاشتید اگه طی این سه ساعت اصلاً هیچ مشتری کاری نداشت هم بازم حقوق اون روز تعلق میگیره؟؟ و آیا این 3 ساعت در روز در یه تایم مشخصی هستش یا هر کی هر وقت دوست داشت 3 ساعت بیاد جهت پاسخگویی آنلاین بشه حله؟
من تایم بیکاری زیادی دارم و با whmcs و کنترل پنل های سی پنل و دایرکت ادمین و تا حدی دستورات ssh و محیط ریموت دسکتاپ هم آشنایی دارم اما چون خودمو در حد حرفه ای نمی دونم پشتیبانی رو نمیخوام همون بخش فروش و مالی رو می تونم از پسش بر بیام شرایط کاری 3 ساعت در روزم که عالیه فقط برام ابهامی که بالا پرسیدم ایجاد شده.
سلام
سه ساعت تایم مشخصی داره برای طول روز و بین زمان کاری پشتیبانان دیگر هست تا 12 ساعت پر بشه