سلام دوستان...

برای چهار کاربر که با کامپیوتر کارهای اداری مثل کار با اسکایپ و ورد انجام میدن و نهایتا یکی از کاربرها برنامه ای مثل فتوشاپ (در حد معمولی) انجام میده بجای چهار کیس یک کیس بگیرم و بین چهار کاربر تقسیم کنم...

جستجو کردم دو راه حل داره...هر کاربر باید ماوس و کیبورد و میکروفن اسپیکر مستقل داشته باشه

روش اول از تین کلاینت چهار کاربره استفاده کنم ... اما از کارایی و قیمت اطلاعی ندارم...بطور مثال اگه ویندوز ۱۰ نصب کنم هر کاربر یک ویندوز مستقل داره؟ با حافظه مستقل و غیره؟


روش دوم یک پی سی با گرافیک چهار خروجی و احتمالا کارت صدا با چهار خروجی (اگه باشه) و نرم افزار aster (که لایسنسش حدود ۳۰۰ هست)


دوستان نظر شما چیه؟ مقرون به صرفه هست هر کدوم از دو روش بالا یا روش سومی هم وچود داره؟ یا اصلا بهتره برم چهار کیس در حد پانصد یا ششصد تومان ببندم و خودم درگیر این مسائل نکنم؟

دلیل اصلی صرفه جویی در خرید هست ... دلیل دوم فضای کمتر ... دلیل سوم مدیریت و نظارت بهتر کاربران