سلام
البته به نظر من هاستینگ باید تو ایمیل های ارسالی به کاربر تنظیم کنه که متن کامل تیکت توش نباشه تا کاربر مجبور به ورود به پنل کاربری برای مشاهده متن تیکت بشه.
چون من خودم به عنوان یه مشتری وقتی تو ایمیل متن تیکتی رو بخونم و لزومی به پاسخ نبینم دیگه اصلاً تو پنل کاربری هم وارد اون تیکت نمیشم.
مگه اینکه خونده شدن ایمیل هم بتونید بررسی کنید.
راستی خود whmcs هم وقتی Login as User میکنید و به بخش تیکت های شخص میرید می تونید ببینید که هنوز عنوان تیکت Bold بود یعنی کاربر آخرین پاسخش رو ندیده دیگه مگه نه![]()