سلام
چقدر از "نمی دونم" و "بلد نیستم" استفاده می کنید؟
به مشتری هاتون تاحالا شده بگید "من بلد نیستم فلان مشکل رو حل کنم"؟
اگر بله، واکنش مشتری چه بوده؟
اگرم خیر، رفتید دنبال راه حل یا نه؟ یا همین جوری رفتید استارت حل مشکل رو زدید و آخرش خراب کردید؟
البته احتمال زیاد همه هر دو رو تجربه کردن.
خود من شده مشتری ازم چیزی خواسته و من اون موقع بلد نبودم اما می دونستم تو گوگل باید چی سرچ کنم که به جواب برسم.
اگرم چیزی بوده که واقعا از علم من خارج بوده رک به مشتری می گفتم بلد نیستم.
خود من واکنش خاصی یادم نمیاد دیده باشم.
ولی خدا رو شکر اگه بلد نبودم خرابکاری نکردم لااقل
تشکر از عزیزان خواننده و شرکت کننده