
نوشته اصلی توسط
poyagh
درسته شاکی خصوصی مربوط بشما نمیشه که دخالت کنید.
شما درگاه واسط هستید قاضی یا اتحادیه که نیستید که بخواید قضاوت کنید و بگید تا مشتری رو راضی نکنید...
مثلاً ما خودمون در بعضی موارد هر هفته هست که محصول رو ارائه میدیم مطابق توضیحات اما بدلیل اینکه کابر وقت نمیذاره و 4 خط توضیحات رو نمی خونه، نمیدونه اصلاً چی به چیه و بعد شاکی میشه...
درگاههای حرفهای تا اونجایی که دیدم تو قوانینشون فقط حکم قضایی رو ملاک میدونن نه اعتراض کاربران رو.