نقل قول نوشته اصلی توسط poyagh نمایش پست ها
درسته شاکی خصوصی مربوط بشما نمیشه که دخالت کنید.
شما درگاه واسط هستید قاضی یا اتحادیه که نیستید که بخواید قضاوت کنید و بگید تا مشتری رو راضی نکنید...
مثلاً ما خودمون در بعضی موارد هر هفته هست که محصول رو ارائه میدیم مطابق توضیحات اما بدلیل اینکه کابر وقت نمیذاره و 4 خط توضیحات رو نمی خونه، نمیدونه اصلاً چی به چیه و بعد شاکی میشه...
درگاه‌های حرفه‌ای تا اونجایی که دیدم تو قوانینشون فقط حکم قضایی رو ملاک میدونن نه اعتراض کاربران رو.
دوست عزیز ممنون میشم یکبار دیگه متن کارمند دیجی پی رو بخونید بعد بیاید نظر بدید !
شاکی ای که رفته پلیس فتا شکایت کرده تاخیر یکی دو روزه یعنی نداشته یعنی کلا خدماتی بهش داده نشده