نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
کاربر گرامی؛ پشتیبانی که دیتاسنتر روی سرور ارائه میدهد را از سرویس دهند بپرسید که به چه صورت هست .
وقتی یک سرور بدون هیچ گونه کارمزد و هزینه ای ارائه بشود؛ نباید توقع داشتن پشتیبانی نرم افزاری را داشت .
منظور از داون شدن سرور این هست که کل Vmware و مجازی ساز شما پینگ ندهد؛ در این موقع بله قابل بررسی است؛ ولی هر موضوع و مشکلی که نیاز باشد پشتیبان به سرور ویندوز شما یا vmware شما وارد شود ؛ یعنی پشتیبانی نرم افزاری که دیتاسنتر روی هیچ کدام از سرور های مارکتی ارائه نمی کند .
من نمیدونم منظورتون از پشتیبانی نرم افزاری چیه. پشتیبانی مد نظر من همون داون شدن سروره.
فقط آموزش رفع مشکلات تکنیکی بقیه مسائل مثل ست کردن دامنه و تغییر پورت و اتصال به سرور لینوکس (برای بکاپ ftp) هم جزو پشتیبانی حساب میشه؟!