واژه CRM SOFTWARE مخفف ( Customer Relationship Management Software) به معنای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای از ابزار ها ،فرایندها و اقداماتی است که سازمان برای: شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان بکار می گیرید. این سیستم مجموعه ای از متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریان کمک می کند.
مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار CRM یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری جهت جمع آوری سریع اطلاعات مشتری، شناسایی با ارزش ترین مشتریان در طول زمان، و افزایش وفاداری مشتری با ارائه محصولات و خدمات سفارشی در شرکت ها مفید می باشد.
مزایای اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
- توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
- ارائه یکپارچه در سراسر کانال
- بهبود کارایی و اثر بخشی نیروی فروش
- پیام های بازاریابی فردی
- محصولات و خدمات سفارشی و بهبود ارائه خدمات
- بهبود کارایی و اثر بخشی خدمات به مشتری
- بهبود قیمت
- افزایش بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری
- ارائه محصولات جنبی موثرتر
- یاری رسانی به نیروهای فروش برای عقد سریعتر قراردادهای فروش
- تسهیل در فرایندهای فروش و بازاریابی
- افزویش مشتریان جدید
- افزایش گردش مالی مشتریان
- پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان
- فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری
- کاهش هزینههای تبلیغاتی
- افزایش فرصتهای بازاریابی و فروش
- شناخت عمیق تر مشتری
- دریافت باز خورد از مشتری و توسعه خدمات و محصولات جاری
فواید استفاده از نرم افزار CRM
مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
ویژگی های نرم افزار CRM پاری ویتایگر
مشاهده دموی نرم افزار CRM
راهنمای نصب و راه اندازی CRM
دانلود کتاب آموزش نرم افزار CRM