نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: چرا هاستینگ حق افزایش قیمت ندارد ؟!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #13
    عضو انجمن AtrafNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    259
    تشکر تشکر کرده 
    2,584
    تشکر تشکر شده 
    729
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : چرا هاستینگ حق افزایش قیمت ندارد ؟!

    سلام
    همش هم تقصیر مشتری ها نیست تقصیر بعضی هاستینگ های بازار خراب کن هم هست.
    فقط هم منظورم با اونایی که همه تون می شناسید و درحال فروش سرور 5 تومنی و 2 تومنی و... هستن نیست بلکه منظورم با نقطه مقابل اینا یعنی نجومی فروش هاست.
    خودتونم می دونید که تو ایران کدوم هاستینگ ها نجومی قیمت دارن درسته؟ خب حالا خودتون رو بذارید جای یه مشتری ساده وقتی ببینید از یه نجومی فروش معتبر 140 تومن سالانه هاست 100 مگ میگیرید همون کنترل پنل (حالا سی پنل و دایرکت ادمین و...) و امکانات و... هاستی رو داره که میشه با ماهی 2 تومن یا سالی 20 تومن گرفت فکر نمیکنید که چرا باید برای کیفیت مشابه و یکسان پول اضافی بدم؟ به نظر من اون نجومی بگیرا فقط نباید به کیفیت پشتیبانیشون بنازن اگه اونا واقعاً از لحاظ کیفیت و امکانات سرویس ارزش های چند برابری داشتن اون موقع بود که مشتری دلش نمی سوخت پول زیاد برای سرویس خوب بده ولی وقتی می بینه تفاوت چندانی بین هاست 200 هزار تومنی از یه نجومی فروش و یه هاست 20 هزار تومنی از یه با انصاف (یا شایدم بی فکر) نیست پس چرا باید پول برای کیفیت وجود نداشته بده؟

    بار ها حتی vps هم از دوستان این انجمن خریدم و قیمت متوسط 40 - 50 - 60 هزار تومانی هم دادم ولی گاهاً بودن کسایی که فقط زیاد میگرفتن و مثلاً سرور گرون قیمت که گرفته بودم معادل یه سرور ارزان قیمتی که از جای دیگه داشتم بود و حتی تو سرور 50 - 60 تومنی هم محدودیت سنگین i/o داشتم.
    خب چرا باید اینطور باشه؟ وقتی شما هاستینگ دار ها قدر پول مشتری رو با ارائه کیفیت مطلوب رعایت نمیکنید مشتری هم پیش خودش میگه وقتی همشون تقریباً سر و پا یه کرباسن بهتره از ارزون فروشه بخرم که حداقل اگه چندان رضایت بخش نبود دلم برای پولم نسوزه.
    باور کنید اکثر مشتری های سرور 5 تومنی و هاست 2 تومنی و... کسانی هستن که دستشون خیلی بیشتر از من و شما به دهنشون میرسه ولی همونطور که گفتم برای گرفتن پول زیاد از مشتری باید کیفیت، برخورد، امکانات و... خوب هم به مشتری بدید.
    نمیشه که یه هتل 1 ستاره بیاد فقط قیمت سرویس هاشو گرون کنه اما کیفیتش در همون حد 1 ستاره بمونه شما کیفیت عالی بده مشتری عالی هم بگیر

  2. تعداد تشکر ها از AtrafNet به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •