نقل قول نوشته اصلی توسط arc1o0 نمایش پست ها
سلام

چه تجهیزاتی در اختیار دارید؟ روتر، سویچ ، فایروال، یو تی ام؟

یا فقط از روی سیستم عامل می خواید این کنترل انجام بشه؟
باسلام

روتر و فایروال بر روی شبکه قرار دارد .

موردی که هست ، اختلالی بر روی پروتوکل UDP ایجاد شده که برخی کاربران در اتصال به سرویس های ما (برخی ISP های ) دچار پاکت لاست در این پروتوکل هستند ،مشکل سخت افزاری از سمت ما نیست از سمت مرکز داده است .

ولی جهت برسی که در کدام مسیر این اختلال ایجاد شده به دنبال همچین روشی هستیم ، نرم افزار هایی مانند pingplotter برای روتینگ خیلی خوب هستند و مشکل اینجاست که یا بر پایه ICMP هستند یا TCP .

بر روی تمامی سرویس های ADSL این مشکل نیست ، از اینجهت مشکل سخت افزاری از سمت ما نیست . در مسیر مشکلی باید باشه .