دروود
بگزاريد جور ديگري بيان كنم
شركتي به نمايندگي از يك مركز داده آغاز به كار مي كند،در ميانه كار همه سرور هايي كه اين شركت خريداري كرده است خاموش مي شوند و از سوي مركز داده نيز نپرداختن هزنيه ها را اعلام مي كنند،حل آنكه هزينه ها پرداخت شده اند!
پس از پيگيري به اين نيتجه مي رسند كه هزينه ها پرداخت شده است ،و پشتيبان بازگردانده مي شود،اما هيچ گونه خسارتي داده نمي شود،اين فرايند بيش از چند روز به درازا مي كشد!و پس از آن نيز امتياز هاي Cpanel نيز بردشاته مي شوند تا چند روز آينده نيز بايد براي درست كردن اين مشكل با مركز داده در تماس بود كه س از چند روز دسترسي به سي پانل نيز فراهم مي شود.
حال براي يك اينچنين اشتباهي،خسارتي در نظر گرفته مي شود يا خير؟
يا آنكه همانگنه كه پيشتر هم گفتم،اگر ميزان Down Time ها بالاتر برود،مثلا به جاي 99 به 98 يا 97 برسد،آيا مركز داده بايد خسارتي را بدهد يا خير؟