سلام و وقت بخیر
برخی سامانه ها خطی جهت ارسال به خارج از کشور رو نیز قرار داده اند. (مانند ایران اس ام اس پنل)
به نظرم اگر در طرح شما قابل انجام باشه :
جهت مشکل زمان ، در ابتدا مراحل تایید ایمیل (ارسال ایمیل و تایید کاربر) را در انجام بدهید و در کنارش پیامک تایید شماره را نیز بفرستین. کاربر تا ایمیل را تایید کنه ، پیامک را نیز دریافت کرده است.
سوال : در سامانه ای که عضو هستم جهت خط خدماتی ، شرط ثبت خط بصورت حقوقی دارند. و اینکه در ابتدا باید شماره هایی را که قصد ارسال دارم به پشتیبانی اعلام کنم. سپس ارسال ها را انجام دهم. و هر ماه اگر شماره جدیدی بود آپدیت کنم بانک رو.
آیا همه جا همینطور هست؟(یا اینها دارند سخت میگیرند؟ و ارسال بدون هماهنگی مشکلی ندارد؟)
جهت همین مورد ارسال پیامک فعال سازی که هنوز شماره کاربران را ثبت نکرده ایم چگونه عمل کنیم؟
تشکر