نقل قول نوشته اصلی توسط ServerDL.com نمایش پست ها
سلام
بله مهندس با اینکه در این دیتاسنتر در قوانین خرید و کنسل کردن سرویس همچین گزینه ای منوط نشده متاسفانه بارها دیده شده این اقدام رو انجام می دهند
و نکته بسیار جالب داستان اینجاست که سرور کنسل شده رو بدین صورت در نظر میگیرند ...
برای مثال شما 10 تا سرور دارید !
در یکماه حدود 3-4 تا رو کنسل می کنید ( این 3-4 تا سرور 4-5 ماه حداقل مرتب تمدید می شدند )
بعد به همین دلیل غیر منطقی پنل رو دیتاسنتر مسدود می کند و اجازه انتقال نمی دهد !

نکته جالب اینجاست که شما خطایی انجام ندادید !
پرداخت ها به موقع ...
سرور هایی هم که خریدید بعد 3-4 ماه تمدید مداوم کنسل کردید !
ما یکبار در این گرداب افتادیم و واقعا مشکل هست .
با احترام برای دوستانی که اعلام می کنند دلار نامعتبر و این حرفا باید بگم ... اگر دلار نا معتبر باشه دیتاسنتر بلافاصله سرور رو در حالت کنسل قرار می دهد و در کنار سرور کنسل سرویس مشاهده می شود در پنل کاربری !
طبق چیزی که شما توضیح دادید و طبق سابقه ای که بنده در گذشته داشتم سرور به سالمی قالب پشتیبانی هست و هیچ گونه قطعی براش از طرف دیتاسنتر پیش نخواهد آمد
فقط دیتاسنتر کد انتقال + سرور جدید به اون پنل اختصاص نمی دهد !
برای اینکه تست کنید ببینید پنل وضعیتش به چه صورت هست و سرور در دست جمع آوری هست یک تک آی پی سفارش دهید
اگر دیتاسنتر تک آی پی رو به شما داد ... نگران نباشید به راحتی تمدید کنید ... ولی اگر تک آی پی فراهم نشد بدونید جای نگرانی هست .
دیتاسنتر زمانی که شما دلار هکی یا مشکل دار پرداخت بکنید هزینه ماه را از شما میگیره با دلار سالم و بدون مشکل و تا زمان تمدید سرور را نگه میداره اما چون تراکنش مشکل دار داشته اید دیتاسنتر دیگر مایل به همکاری با شما نخواهد بود
این مورد را قبلا روی کاربری که نمیخواهم اسمش رو ببرم دیدم
در OVH هم همینطور است
در دیتاسنتر هتزنر در صورت وجود مشکل پرداختی از شما 45 یورو جریمه میگیره و میگه جبران بکنید و در بسیاری موارد دیگه مایل به ادامه همکاری با شما نیستند اما دیتاسنتر Ovh چیزی به نام تصمیم گیری نیست و بدون شک سرویس شما تمدید نخواهد شد
دقیقا همان کاری با آقایان رضا کوهی ، مبین پارسیان و... انجام شد و سرویس ها تا تاریخ تمدید فعال بودند و پس از آن تمدید نشدند .