نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: سئو سایت و محتوا گذاری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    نوشته ها
    23
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    6 پست

    پیش فرض سئو سایت و محتوا گذاری

    سئو سایت و محتوا گذاری
    محتواگذاری و انتشار محتوا و مطالب در درون سایت با رعایت متریک های سئو می باشد. این جمله که محتوا پادشاه است در مطالب آموزش سئو دیده می شود. اما در حقیقت باید گفت که هر محتوایی پادشاه نیست و به عبارتی محتواهای تولید شده در سایت های مختلف بسته به میزانی که اصول سئو سایت را رعایت نموده اند با اثرگذاری متفاوتی همراه هستند. سئو سایت و مبحث بهینه سازی محتوای سایت در خود المان های متعددی را شامل می گردد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.


    سئو محتوای سایت


    اگر بخواهیم سئو محتوای سایت را بیان نماییم باید لیستی از موارد را عنوان کنیم که با رعایت این متریک ها شما اثرگذاری بسیار مثبت را در روند سئو سایت خود مشاهده می کنید. لینک های خارجی و بک لینک ها هرچقدر هم معتبر و با کیفیت باشد تا زمانی که شما داخل سایت و محتوای براساس اصول بهینه سازی سایت نداشته باشید نمی توانید در رنکینگ مناسبی قرار بگیرید و یا حتی ممکن است در نتایج هم قرار نگیرید. در ادامه اصول سئو محتوای سایت را خواهیم گفت.

    سئو محتوای سایت و هدینگ ها


    تگ هدینگ که از h1 تا h10 است عنوان های سایت یا همان تیترها را شامل می شود. H1 تیتر و هدینگ اصلی می باشد. در واقع باید گفت که هر صفجه از سایت شما یک هدینگ داد که باید یونیک باشد و تکرار هدینگ در تمامی صفحات اثرگذاری منفی خواهد داشت. هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود. سعی کنید تیتر و هدینگ اصلی هر صفحه را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تنظیم کنید. یعنی اگر کلمه کلیدی اصلی سایت شما سئو سایت است پس هدینگ مناسب برای دیگر صفحات سایت می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت شخصی و غیره باشد که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت یعنی سئو سایت است.
    سئو ٫ سئو سایت ٫ بهینه سازی سایت ٫ سئو وب سایت ٫ طراحی سایت ٫ طراحی وب سایت ٫ طراحی وب ٫ تور ٫ تور لحظه آخری ٫ تور ارزان


    سئو سایت و چگالی کلمه کلیدی


    یکی دیگر از متریک های اثرگذار در سئو محتوای سایت چگالی کلمه کلیدی می باشد. به این معنا که اگر کلمه کلیدی سایت شما سئو سایت است پس این کلمه را در محتوای خود تکرار کنید. در واقع گوگل محتوای سایت شما را می خواند و هر چه تکرار بیشتری از کلمه کلیدی کنید می توانید ارتباط خود را به آن موضوع و کلمه کلیدی بیشتر نشان دهید. البته معنی و بار محتوایی محتوا را نیز در نظر بگیرید زیرا در در غیر اینصورت محتوای شما کاربرپسند نخواهد بود و این اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.

  2. تعداد تشکر ها ازmisaghlearn به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 24th, 2017, 17:46
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 26th, 2015, 11:40
  3. توجه توجه .نویسندگی سایت های جور وا جور .توجه توجه
    توسط ko9ol30 در انجمن به دنبال کار هستم
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 20th, 2015, 12:21

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •