نقل قول نوشته اصلی توسط ihsg نمایش پست ها
علاوه بر اینکه address to forward رو باید ایمیل درست پشتیبانی رو بزنید بعدش فکر کنم باید در پنل whmcs در بخش دپارتمان های پشتیبانی برای اون دپارتمان خاص این ویژگی رو فعال کنید.
الان whmcs ندارم دقیق نمی دونم کجا میشد یا تو صفحه دپارتمان ها بود یا تو تنظیمات اصلی بگردید یادمه یه جا باید فعالش میکردیم.
توی بخش تیکت همه و توی تنظیمات اصلی توی جفتش اطلاعات ایمیل رو زدم توی whmcs
اما باز خطا میده و ایمیل دلیوری .... میزنه ! اما ایمیل ارسال میشه و به اکانت ایمیل میرسه اما تیکت نمیشه !
شاید بیخیالش بشم