نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: آیا از اپراتور همرا خود ناراضی هستید ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : آیا از اپراتور همرا خود ناراضی هستید ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeedfazlollahzadeh نمایش پست ها
    یعنی چی؟ درست متوجه شدم؟
    یعنی 0935 زنگ میزنید، اما در واقع تماس با سیم کارت همراه اول ثبت میشه؟
    اگر همین برداشتم درست باشه، طرح خیلی جالبی باید بشه! اما خب از طرفی هم دیگه نمیشه فهمید شماره ای که بهش زنگ زدیم یا بهمون زنگ زده، مربوط به همون اپراتور هست یا تغییرش داده.
    هزینه ی جابجایی و انتقال سیم کارت چطور؟ مدارک مورد نیاز؟ مدت زمان لازم برای تغییر در سیستم؟

    سلام

    بله درست متوجه شدید. بعد از اجرای عمومی این طرح در چند هفته آینده از طریق پیش شماره امکان تشخیص اپراتور مشترک مقصد وجود نخواهد داشت.
    مثلا ممکن است مشترکی با پیش شماره 093x در شبکه رایتل و همراه اول فعال باشد و نیز پیش شماره ی 091x در شبکه ایرانسل و بالعکس

    البته معمولاً با اجرای عمومی این موضوع ، طرح های تشویقی درون شبکه به مرور زمان از برنامه کاری اپراتورهای حذف خواهند شد و با طرح های دیگری جایگزین خواهند شد

    در برخی کشور ها نیز برای مشخص بودن اپراتور مشترک مقصد ازشیوه های خلاقانه ای استفاده شده است . مثلا پخش صداب بوق متفاوت بعد از شماره گیری و ....... البته در ایران هنوز در این خصوص تصمیم گیری قطعی نشده است

    همانطور که دوستان اشاره فرمودند طبق مصوبه سازمان هزینه جابجایی 5000 تومان معادل پنجاه هزار ریال است که از مشترک دریافت می شود. هر مشترک در یک سال تنها 2 بار امکان جابجایی بین اپراتورهای کشور را دارد.
    بعد از درخواست جایجایی سیم کارت جدیدی تحویل مشترک می شود ( بنا به سیاست هر اپراتور ممکن است از طریف دفاتر و نمایندگی ها اپراتور مورد نظر و یا از طریق پست این کار انجام شود)
    طرح پیاده سازی شده در ایران نیز سعی شده است زمان خاموشی خط در کل پروسه به 24 ساعت کاهش داده شود هر چند در اوایل اجرای طرح ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشد
    ویرایش توسط Ramin : May 26th, 2016 در ساعت 21:33 دلیل: اصلاح


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



  2. تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: February 10th, 2017, 11:02
  2. مشکل با نتورک رد استیشن
    توسط uss در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: June 22nd, 2014, 15:37
  3. پرداخت فاکتور رد استیشن
    توسط mobinhost.in در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: February 3rd, 2014, 19:27

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •