نقل قول نوشته اصلی توسط behravesh نمایش پست ها
جدا از بحث مبجور بودن
متاسفانه خودمون هم به پشتیبانیشون فشار نمیاریم
ریسلو یک شرکت هلندی هست حداقل در سطح یک شرکت اروپایی باید پشتیبانی داشته باشه
کی میخواد فشار بیاره ؟‌ یه نماینده سطح پایین ؟‌ یا نماینده های سطح بالا تو همین انجمن چندتا مگر هست ؟‌ کسی از دوستان نماید کاری کنه ما یه مشکل از resello خوردیم براشون شرط گذاشتیم که جواب بدن الان ۷ روز گیر کردن بله اگه ۴ تا نماینده سطح بالا فشار بیارند سودش همه میبرند ولی متاسفانه به غیر از تیکت مشکلات تیکت دیگه به سمت resello نمیره