نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: قابلیت های جدید whmcs 6.3

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن Z.eus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    I.N.M.O.N
    نوشته ها
    585
    تشکر تشکر کرده 
    695
    تشکر تشکر شده 
    1,115
    تشکر شده در
    839 پست

    پیش فرض قابلیت های جدید whmcs 6.3

    قابلیت های جدید WHMCS 6.


    همینک نسخه‌ی 1.WHMCS 6.3 است منتشر گردید. دراین مطلب به قابلیت های جدید این نسخه می پردازیم. پیشنهاد میکنیم این مطلب رو از دست ندید.

    با سرور ساز همراه باشید..


    جدیدا شرکت whmcs در حال اضافه کردن قابلیت های مختلفی به نسخه ۶.۳ این اسکریپت محبوب است. برای مثال هفته‌ی قبل از قابلیت «ترجمه‌ی آسان» رو نمایی کرد. حالا در سرور ساز میخواهیم به قابلیت های جدیدی که به قسمت پشتیبانی (تیکتینگ) اضافه شده است، بپردازیم.

    قسمت تیکت های whmcs یکی از پرکاربرد ترین قسمت های این اسکریپت محبوب است و در نسخه‌ی ۶.۳ بهبود ها و قابلیت های جدید زیادی رو شاهد هستیم که بسیار به نفع پشتیبانان است.

    ویراشگر متن


    همانطور که در تصویر بالا میبینید ویراشگر متن جهت انجام مواردی مثل بولد کردن، ایتالیک کردن، درج کد و… اضافه گردیده است.
    لازم است بدانید که این قابلیت در هر دو قسمت کابر و مدیر برای قسمت تیکت ها مهیا شده است و هم کاربر و هم پشتیبانان میتوانند متون خود را با انسجام و زیبایی بیشتری برای یکدیگر ارسال نمایند.
    طبق گفته‌ی این شرکت، از میانبر های متداول نیز جهت تجربه بهتر این ویرایشگر، پشتیبانی میشود.

    ذخیره سازی اتوماتیک

    در قسمت پیشتیبانی تیکت ها قابلیت جدیدی افزوده شده است با عنوان «ذخیره سازی اتوماتیک». همانطور که آشنایی دارید این قابلیت موقع تایپ کردن پاسخ به تیکت، متن شما را بصورت اتوماتیک ذخیره میکند.
    کاربرد این ویژگی زمانی مشخص میشود که بعد از تایپ یک متن طولانی به لطف اینترنت فوق العاده‌ای که داریم، یک دفعه ارتباط شما قطع شود! خیلی راحت بعدا که برگشتید به تیکت، متن شما در آنجا وجود دارد و میتوانید ادامه‌ی پاسخ خود را بنویسید.
    پاسخ و ارجاعات

    میگویند وقت طلاست! راست هم میگویند، مخصوصا اگر یک پشتیبان هاستینگ باشید اهمیت این موضوع بیشتر برایتان مشخص میشود! این قابلیت باعث میشود که کمتر زمانتان گرفته شود.
    این قابلیت به شما کمک میکند که تمامی گزینه های تیکت مثل واحد پشتیبانی، وضعیت تیکت، ارجاعات و .. میتوانند به یکباره با ارسال پاسخ تغییر کنند.
    پیگیری روند یک تیکت

    آیا تا حالا شده که بخواهید روند پیگیری یک تیکت رو پیگیر باشید؟ خاصیت این ویژگی زمانی احساس می شود که شرکت شما دارای پشتیبانان زیادی باشد.
    با این ویژگی جدید میتوانید از روند تیکتی که میخواهید در جریان قرار بگیرید و هر گونه تغییری که در تیکت و درخواست مربوطه ایجاد شود، با اطلاعیه‌ای در قالب ایمیل برایتان ارسال میشود.
    بهبود چشمگیر جستجوی تیکت ها

    قسمت جستجوی تیکت ها هم بسیار بهود داده شده و میتوانید بر اساس معیار های زیادی تیکت هارا جستجو کنید.


    ممنون که مطالب ما رو دنبال میکنید، اگر در این باره دیدگاهی دارید حتما برای ما بفرستید.

    لینک دانلود WHMCS 6.3.1 بصورت رایگان:
    http://serversaz.com/blog/%D9%82%D8%...%AF-whmcs-6-3/

    منبع : سرور ساز
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    ویرایش توسط Z.eus : April 27th, 2016 در ساعت 19:36
    ServerSaz.com | Fast and Reliable VPS, Dedicated Server █
    24x7x365 Technical Support - 99.9% Uptime Guarantee █
    Join us on Telegram | Live Chat


  2. تعداد تشکر ها ازZ.eus به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: November 22nd, 2017, 13:39
  2. [ کاربردی ترین ماژول whmcs ] ماژول مدیریت منو و محتوای whmcs
    توسط lizard.tiny در انجمن فروش انواع ماژول،پلاگین،قالب،افزونه،امکانات سفارشی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: March 18th, 2017, 13:24

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •