با سلام خدمت اساتید و دوستان محترم

یکی از دوستان از شخصی نمایندگی هاست تهیه کرده و این سرویس دهنده در طول سه ماه چندین بار اقدام تغییر سرور و تغییر لوکیشن نموده و مشکلاتی ایجاد نموده از قبیل افت رتبه سایت نماینده - افت رتبه سایتهای مشتریان نماینده - قطعی و دان شدن متوالی سایت نماینده و مشتریان
- از بین رفتن اعتبار نماینده در بین مشتریان و کم شدن رقبت مشتریان فعلی به تمدید سرویس ها و عدم خرید مشتریان جدید و ...

وقتی از سرویس دهنده در مورد تغییرات مکرر سرور و تغییر لوکیشن سوال میشود پاسخ میدهد این تغییرات در سرویس دهنده ها طبیعی است و پیش می آید (با تاخیر زیاد در پاسخگویی یا فراموشی در پاسخگویی سرویس دهنده فعلا کاری ندارم / تماس تلفنی / یاهو / تیکت)

این شخص هم مدتهاست بن شده است.
شما جای این نماینده بودید چیکار می کردید؟