خوب دوست عزیز الان شما با این کارتون دارید به مشتری توهین میکنید مگر بنده یه بار تایید هویت نشدم چه معنی داره دوباره مدارک ارسال کنم خوب اگر هویت کاربران براتون معلوم نبوده چطور 2 ساله اجازه دادید بنده از درگاه استفاده کنم ؟!اگر هویت براتون معلوم بوده چرا بایست دوباره مدارک بفرستم ؟! بهتر نبود قبل تغییرات شما از طریق اس ام اس کاربران سایت رو مطلع میکردید شاید یکی برای مثال 500 تومان تسویه نشده تو حساب داشته باشه و نتونه حساب تایید کنه یا مثل بنده که ایمیل یاهو دی اکتیو شده و قادر به تایید دوباره نیست چه گلی سرش بگیره ؟! من الان موندم چیکار کنم !