نقل قول نوشته اصلی توسط karname نمایش پست ها
من مغلطه می کنم یا شما؟!
من روز پنج شنبه ساعت ساعت ۶ بعد از ظهر (۴۵ ساعت پیش) در تیکت مشکل شبکه (به شماره 196530 ) که شما ابتدا از قبول مشکل سر باز زدید، پس از قبول مشکل توسط شما در همین تاپیک، reply زدم و شماره حساب هم برای شما ارسال کرده ام!
تا کنون هم هیچ وجهی به اون حساب ارسال نشده است ! و آخرین گردش اون حساب مربوط به ۱۰ روز پیش است!
لطف کنید ایمیلتون رو ارسال کنید تا دقیقا بدونم کدوم مشتری ما هستید تا خودم شخصا مشکلتون رو رفع کنم
یک درخواست برگشت وجه داشتیم که آن هم انجام شده است
منتظر دریافت ایمیل شما هستم .