با سلام
از بین شرکت های ایرانی که سراسری خدمات میدن فقط شاتل قابل قبوله
و از بین شرکت های محلی من از SSJCO راضی ام
اما درکل فکر میکنم که این اختلال ها و پینگ ها به صورت عمدی خودشون میندازن
چون مشکل فنی ( یک بار ، دو بار ، سه بار ) بالاخره باید رفع بشه دیگه
متاسفانه چطوریه که 360 روز 24 ساعت اینا مشکل فنی دارن( کل سرویس دهنده ها همینجوریه )
یعنی چهار تا مهندس ندارن که بتونن این مشکل رو ریشه کن کنن ؟
بگن توان مالیش رو نداریم ، که یه درووووغ خیلی بزرگه
بگن مهندس نداریم و یا کسی بلد نیست تو ایران ( خیلی خوب اصلا قابل قبول ) چرا از خارج چند نفرو نمیارن ؟
اگه واقعا نمیتونید خدمات درست و عالی بدید - خب دیگه چرا اجازه نمیدید از آی ثریا استفاده کنیم ؟
متاسفانه یک سری دلایل زنجیره ای و خواسته های شخصی بعضی از افراد باعث این وضع شده
و درست بشو هم نیست
با تشکر