نقل قول نوشته اصلی توسط ezHost.ir نمایش پست ها
با سلام.

این پست صرفا جهت شفاف سازی ارسال میگردد. با توجه به اینکه API هویز سرور دامنه .top با مشکل مواجه بود و نتیجه هویز در سایت به درستی نمایش داده نمیشد به ایشان پیشنهاد گردید جهت اطمینان از اینکه دامنه مذکور قبلا به ثبت نرسیده باشد، از whois.nic.top به طور مستقیم اقدام به هویز نمایند. پس از اینکه هویز انجام دادند جهت سفارش این دامنه اعلام آمادگی نمودند. با توجه به اینکه هویز دامنه top کار نمیکرد و کاربر قادر به ثبت سفارش نبود، ثبت سفارش از جانب کارشناس فروش انجام پذیرفت. ایشان هم فاکتور را پرداخت کردند و دامنه بلافاصله برای ایشان به ثبت رسید و تحویل ایشان شد. ایمیل تایید ثبت هم بلافاصله برای ایشان توسط سیستم ارسال شده بود. همونطور که همه ی همکاران واقف هستند، کاربری که برای اولین بار خرید دامنه انجام می دهد، موظف است نسبت به تایید ایمیل خود اقدام نماید (بنابر قوانین ثبت دامنه های جهانی). ایشان پس از اینکه دامنه را در ساعت 20:52 شب گذشته دریافت نمودند پس از گذشت حدود 11 ساعت یعنی ساعت 7:42 دقیقه اعلام نمودند که هنوز ایمیل تاییدیه را دریافت نکرده اند. با توجه به اینکه صبح امروز با اختلالات اینترنتی معمول کشور مواجه بودیم، نهایتا ساعت 11:46 دقیقه موفق به مشاهده تیکت ایشان شدیم. و پس از بررسی مجددا به شرکت ثبت کننده درخواست ارسال تاییدیه ایمیل را دادیم و ایشان تایید نمودند.

همه همکاران میدانند که سرویس whois guard سرویس رایگان نیست و ثبت کننده بابت آن هزینه دریافت می کند. پس انتظار دریافت سرویس هویز گارد به رایگان توقعی بیجاست. ما حتی به ایشان پیشنهاد اکانت نمایندگی رایگان دادیم تا بتونن از امکانات پنل نمایندگی برای مدیریت دامنه خود بهره ببرند اما ایشان نپذیرفتند و این به خودشان مربوط است. از طرف ما سرویس به طور کامل به ایشان تحویل داده شده و پشتیبانی های لازم به ایشان ارائه گشته.

ضمن اینکه طبق قوانین ایزی هاست،
کلیه مشتریان موظف می باشند برای ثبت نام در سایت، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر وارد نمایند در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های مشتری در حالت تعلیق قرار می گیرد و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد لذا تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، سرویس های مشتری از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد. با وجود اینکه چندین بار به ایشان اطلاع دادیم و در کمال احترام از ایشان درخواست اطلاعات صحیح را کردیم، ایشان هر دفعه با تغییر اطلاعات و ثبت اطلاعات نا درست دیگر سعی در فریب ایزی هاست نمودند. کارشناسان با شماره تماس هایی که ایشان ارائه کرده بودند و ادعا میکردند تمامی اطلاعات صحیح است، چندین بار تماس گرفتند و هر دفعه شخص پاسخگو شماره را اشتباهی اعلام می کرد. با این حال و با وجود این قوانین باز هم جهت تکریم مشتری ما با ایشان کنار آمدیم و دامنه را از ایشان سلب نکردیم!

ایشان هم مشتری قابل اعتمادی نیستند و ممکن است در آینده دردسر ساز شوند.

دوست عزیز شما هم اگر شکایتی دارید میتونید تماس بگیرید و با مدیریت صحبت کنید. همچنین تمامی راه های قانونی برای شما باز است. ما تعداد بی شماری کاربر داریم که از تمامی خدمات ایزی هاست رضایت کامل دارند و در تمامی پشتیبانی ها کارشناسان ما به طور میانگین امتیاز 4.5 از 5 را از کاربران دریافت کرده اند.
دوست عزیز کارشناس فروش شما زمان فروش اعلام کرد که دامنه ها دارای پنل جداگانه از هکزونت هست و بعد از خرید شما فرمودید چنین پنلی دیگه ارائه نمیشه.
این کار شما مصداق خیانت در معامله هست دوست عزیز بنده در تیکت هم عرض کردم که مشکل رو حل بفرمائید بنده به پنل نمایندگی و جمع و جور کردن اون نیازی نداشتم و اصلا زمانش رو هم ندارم بنده یه پنل میخوام که رکوردهای لازمه رو ادد کنم نه اینکه وقت بذارم ببینم پنل نمایندگی هکزونت چی داره چی نداره.

شما به عنوان یک شرکت موظف بودید چون این مشکل به دلیل تناقض در حرف کارشناس فروش شما ایجاد شده مشکل رو حل بفرمائید نه اینکه به جای حل مشکل به یادآوری قوانین بپردازید و منت بگذارید که چون بنده شماره تماس خودم رو درست وارد نکردم میتونید سرویس رو معلق کنید و نمیکنید (که دلیل وارد نکردن شماره تماسم رو هم بنده به طور کامل خدمتتون توضیح دادم)

متاسفانه بعضی از شرکت ها تنها نقش دلال رو بازی میکنند و حتی حاظر نیستند رقم ناچیزی رو به خاطر اشتباه تیم فروش نا بلد خودشون به عنوان خسارت بپذیرند. (این وظیفه شما بود که قبل از فروش از تغییر رویه ی شرکت هکزونت مطلع بشید چون شما ادعای نمایندگی این شرکت رو دارید.)

اصرار بنده به داشتن پنل جداگانه به این دلیل بود که قبلا از شرکتی دامنه داشتم که به یکباره غیب شد و سایت شرکت از دسترس خارج شد و دوستان همین فروم به بنده پیشنهاد دادند که دامنه هایی رو تهیه کنم که پنل جداگانه داشته باشه که حتی اگر اون شرکت پاسخگو نبود بشه برای نجات دامنه کاری کرد.

با توجه به حساس بودن دامنه و اینکه بعد از خیانت در معامله اعتمادی نسبت به شرکت ایزی هاست ندارم ترجیح میدم از این دامنه هم که خریداری کردم استفاده نکنم. چون ممکن است شما بعد از مدتی هوس تعلیق سرویس های بنده به سرتون بزنه.

از همه دوستان بابت این بحث ها پوزش میخوام اگر بحث خاصی نیست ممنون میشم مدیران عزیز این تاپیک رو قفل کنند چون بنده تصمیم گرفتم از دوست عزیز دیگه ای (شرکت آفاق هاستینگ) دامنه جدیدی تهیه کنم.