نوشته اصلی توسط rezasniper2012 ریسلو کلا همیشه پاسخش مشخصه , همیشه میگن باید با نماینده های فروششون مشکلات رو مطرح کینم . قبلا که تیکت میدادیم اینجوری بود همیشه ! - - - Updated - - - آره دقیقا ! ایشون دقیقا همین پاسخ رو میدن , فقط میگن منتظر باشین ! تا کی رو خدا میدونه ... اگر به خودتون پنل داده باشند میتونید تماس بگیرید و مشکل رو گزارش کنید اگر هم که نه هیچی
rezasniper2012
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن