نقل قول نوشته اصلی توسط taghikhani نمایش پست ها
خیر. شرکتهای عضو رو موظف می کنیم یک سری استانداردهارو رعایت کنند و یک عده رو هم به صورت دوره ای از بین خودمون انتخاب می کنیم که به این موارد نظارت کنند.
میشه از مشتری شکایت دریافت کرد ولی نمیشه بهش استناد کرد. چون ممکنه شکایتهای ساختگی برسه یا اصلا مشتری خودش مشکل داشته باشه.
اگر اتحادیه ای یا تعاونی برای این کار راه اندازی شود. ما یک سایت راه اندازی میکنیم و لیست تمامی شرکت های اعضا را وارد می کنیم با تمامی مشخصات.
تمامی اتحادیه ها هم قوانین و شورای حل اختلافی دارند. پس اگر شکایتی شود شورای حل اختلاف موظف هست به موضوع رسیدگی کند

---------- Post added at 10:53 PM ---------- Previous post was at 10:51 PM ----------

برای میزبانی جلسه هم داوطلب می پذیریم :دی
اگر قابل بدونید من هم میتونم در شعبه کرج میزبان این جلسه باشم.