بهتره راجع به درصدها هم بحث بشه. مثلاً فرض کنید شما ۳ بنر دارید که توافق شده هر کدوم ۳۳٪ نمایش داده بشند (یعنی وقتی در هر صفحه دو بنر نمایش داده میشه اگه شما ۵۰ صفحه رو باز کنید انتظار دارید که ۱۰۰ بار بنر ببینید! از این ۱۰۰ بار، تقریباً ۳۳ بارش بنر شماره ۱ رو میبینید، ۳۳ بار بنر شماره ۲ و ۳۳ بار بنر ۳).
حالا سوال اینجاست که وقتی تعداد آگهیها زیاد میشه (مثلاً ۴ آگهی جدید میگیرید و تعداد بنرها به ۷ تا افزایش پیدا میکنه) چطور میشه اون توافق ۳۳٪ رو رعایت کرد؟ (چون قاعدتاً ۳۳٪ با ۳ بنر اشباع شده و نباید فضای خالی برای بنر جدید وجود داشته باشه)