نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #22
    عضو انجمن mobinhost.in آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    https://www.mobinhost.com
    نوشته ها
    421
    تشکر تشکر کرده 
    94
    تشکر تشکر شده 
    1,531
    تشکر شده در
    1,320 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    رابطه كاملا مستقيم وجود دارد بين قيمت و سطح تفكر و اخلاق مشتري
    كسي كه حاضر به هزينه منطقي نيست و به دنبال ارزان غير نرمال هست يقينا در بروز مشكل و ايجاد درگيري رتبه اول رو دارن
    حتي اگر حق با مشتري ناراضي هم باشه حق فحاشي هيچ كس نداره و بايد برخورد سنگين بشود
    البته كرم از خود درخت هست اگر زير فروشي و بر هم زدن بازار رو پيشه نكنند همچين شرايطي هم نخواهيم داشت
    اخيرا ديگه اين مشتري نما ها زياد شدن و در همين امجمن هم ميان و حتي قيمت و شرايط هم تعيين مي كنند و بعضي اماتورها هم حاضرند با شرايط غير منطقي اونها سرويس بدهند
    سرور اختصاصی و مجازی ایران و خارج
    تهران ، بزرگراه چمران ، خ باقرخان ، پ 64 ، واحد 13

  2. تعداد تشکر ها از mobinhost.in به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •