نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
سلام
جالب است و خوب امیدواریم ادامه یابد
اما مسئله اصلی این است این پاسخ دهی بابت کدام بخش است
پشتیبانی فنی هاست؟
پشتیبانی فنی سرور های اختصاصی ؟
پشتیبانی فنی سرور مجازی ؟
و یا
بخش فروش؟
سه مورد اول همانطور که میدانید به دلیل حساسیت ها و دسترسی های مختلفی که در اختیار شرکت سرویس دهنده است زمان های متفاوتی خواهد داشت
در مورد پاسخگویی سریع بخش فروش فاکتور زمان خوب است اما اصلا نمیتوان ملاک خوبی برای سرعت عمل در هنگام سرویس دهی و پشتیانی باشد
موفق وپیروز
به نظرم ملاک اصلی اینه
تو کدوم بخش هست این نظر سنجی شما ؟