یکی از دوستان در مورد callback گفتن
این مورد باید قبل از ورود به درگاه حل بشه
در صورتی که پرداخت بشه و تو حساب بره ، دیگه callback اهمیتی نداره و ارور هم بده مشتری می تونه ادعا کنه من پرداختم درست بوده و سیستم شما مشکل داشته
یکی از دوستان در مورد callback گفتن
این مورد باید قبل از ورود به درگاه حل بشه
در صورتی که پرداخت بشه و تو حساب بره ، دیگه callback اهمیتی نداره و ارور هم بده مشتری می تونه ادعا کنه من پرداختم درست بوده و سیستم شما مشکل داشته
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)