نقل قول نوشته اصلی توسط GHELGHELAC نمایش پست ها
من قصد کش دادن مطلب نداشتم و فقط تجربه خودم رو درميون گذاشتم اما نوع پاسخ شما منو مجبور به پاسخ دهي کرد
شما کلا نوع پاسخگوييتون اول عذرخواهانس و بعد طلبکارانه
اولا که دقت ميکرديد من نه طلب پول داشتم نه دارم
مطمئن باشيد ضرر من رو نميتونيد پرداخت کنيد
من در حال بستن يک قرارداد چند ميليوني آنتي ويروس براي يک شرکت بزرگ بودم که متاسفانه در زمان تست روي سرورهاي شما بودم
اما اين رو قبول دارم براي همه سرويس دهنده ها انواع مشکلات عجيب و غريب ممکن است پيش بياد اما...
اما بزرگترين مشکل من عدم پاسخگويي در زمان قطعي سيستم بود
دوما به اون قسمت از حرفاي من که بويلد کردم و با رنگ قرمز مشخص کردم دقت کنيد که گفتم سهل انگاري خودم که بک آپ نگرفتم و البته هيچ ادعايي نداشتم که شما بايد بک آپ ميگرفتيد

دوست عزيز و گرامي بزرگترين مشکل من و خيلي از دوستان مخفي شدن شما و عدم پاسخگويي در زمان از دسترس خارج شدن سرورهاتون بود اين يکي رو ديگه گردن ديتا سنتر و پي پال نندازيد
دوست عزیز تنها دلیلی که چواب گو نبودیم این بود که واقعا جوابی نداشتیم به مشتری هامون بدیم و هر جوابی میدادیم موجب بد قلی ما میشد

به هرحال این طلب شما پیش ما حفظ میشه و هر زمان خواستید میتونید 1 ماه از ما سرویس رایگان دریافت کنید

موفق باشید

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi-relax نمایش پست ها
ایشون باید اول خسارت تمام مشتری های قبلی رو پرداخت کنند بعد تاپیک جدید بزنند اینکه مشتری های قبلی نادیده گرفته بشن و مدیریت دوریس وب همینطور به کارشون ادامه بدن مورد تایید ما نیست من از مدیریت وب هاستینگ تالک خواهشمندم تا ایشون خسارت ما رو تقبل نکردن اجازه ی ایجاد تاپیک جدید واسه فروش ندن منم ضرر بزرگی کردم سه تا از سرور مجازی هایی که گرفته بودم یکی شون یک ماه کار کرد همین که ماه دومشو تمدید کردم به کل قطع شد، سرور مجازی دوم وسط ماه قطع شد اخه سرور مجازی رو کجا با قطعی میدن
یه نمایندگی هاستینگ 100 گیگ هم گرفته بودم 90 تومن سرش 6 تا مشتری داشتم بخاطر قطعی ناگهانی سرور من متحمل برگشت هزینه تمام مشتری ها شدم و سایت های خودم این وسط رو هاستینگ ها بود همه دیتابیس هاشون از بین رفته بود.

من توی سایت دوریس وب تیکت بار ها تیکت زدم و همچنان منتظر جوابم
از این ماجرای سرویس گرفتنم یه 2 ، 3 ماهی میگذره اما ایشون عین خیالشون نیست
سلام

یک ایمیل که برای شما و همه مشتریان پس از رفع مشکل ارسال کردیم این بود در عکسی که میزارم مشخص هست



همانطور که گفتیم کسانی که به صورت ریالی میخواهند مبلغشون برگشت داده بشه باید 45 روز صبر کنند تا این موجودی ریالی ما برطرف بشه!
شما هم این مورد رو قبول کردید و از اون زمان 29 روز گذشته !
پس حق ندارید شکایت کنید و هروقت بعد 45 روز براتون واریز نشد میتونید شکایت کنید که چرا به گفته مون عمل نکردیم
اگر هم سرویس میخواید با خسارتش تیکت بدید براتون سرویس تحویل داده میشه
در غیر این صورت باید صبر کنید