سلام به همه دوستان عزیز
من یه whmcs دارم که باهاش فاکتور مربوط به مشتریانمو مدیریت می کنم.
اخیرا طی تماس هایی که مشتریام داشتن متوجه شدم تو یه بازه زمانی خاصی ایمیل مربوط به فاکتور های ایجاد شده و ایمیل مربوط به تاخیر فاکتور هم ارسال نشده.
چطوری می تونم دلیل مشکل رو بفهمم و این که برای برای مشتریانی که فاکتور صادر شده دارند و ایمیل براشون ارسال نشده ایمیل بفرستم؟

لازم به ذکره که ایمیل مربوط به تیکت ها و سفارشات جدید و... میاد و فقط تو قسمت بالا اختلال به وجود اومده بوده.