نقل قول نوشته اصلی توسط ServerDL.com نمایش پست ها
بله دقیقا به همین صورت هست در دیتاسنتر های معتبر دنیا
حالا دیتاسنتر هایی مثل دیتاشیک که اصلا این مسائل نیست . ( البته ستاپ هم نمی یگیردند )

- - - Updated - - -

خیلی این مورد استثنا می باشد
بنده به خاطر دارم در ماه July که آفرهای استثنائی هتزنر شروع شد به مدت یکماه .
در 15 روز اول ما سرور ex40 که سفارش می دادیم دیتاسنتر با همان پردازشگر i7 4770 به ما تحویل می دادند که بعد از گذشت تقریبا 15 روز هر سرور ex40 سفارش زذیم با پرداشگر Intel® Xeon® Processor E3-1246 تحویل دادند که خیلی فوق العاده بود این موضوع . و بعد از اون تاریخ ما از تمام سرورهایی که از این پردازشگر پشتیابنی می کردند با چنگ و ندان محافظت کردیم تا در خود سرور دی ال بمانند و کنسل نشود .

بله دقیقا استثنا هست.ما هم در گذشته با دیتا سنترهایی کار میکردیم که بعضا تحویل سفارش ها بین 2-4 روز کاری بود ولی کلیه قطعات را بعد از سفارش نو خریداری میکردند به نحوی که حتی راجع به برند قطعات خریداری شده از ما سوال میکردند و قطعات درخواستی را خریداری میکردند!بیشتر این موارد هم وقتی پیش میاید که نسل جدیدی از سخت افزارها وارد بازار میشود.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط LIAN2 نمایش پست ها
هزینه ستاپ سیاست دیتاسنتر هست تا یک عامل بازدارنده از کنسل کردن سرویس توسط کاربر باشد.
در بعضی دیتاسنتر ها نیز حتی تست سخت افزاری مجدد انجام نمی شود.
هزینه ستاپ معمولا به هدف رک و نصب سیستم عامل و کانفیگ های شبکه و روت کردن گرفته میشود و ارتباطی با نو یا دسته 2 بودن سرور ندارد.دیتا سنترهایی که اجاره های پایین دارند کارمزد تکنسین های خود را بصورت جداگانه تحت نام هزینه ستاپ دریافت میکنند.مثل هزینه منیجمنت پکیج!
البته به قول شما سیاست های دیگری هم از دریافت ستاپ وجود دارد.دیتا سنترهایی هم که ستاپ دریافت نمیکنند این هزینه ها را روی اجاره ماهیانه جبران میکنند!