نقل قول نوشته اصلی توسط tegra.ir نمایش پست ها
با سلام


آی پی سرور رو به همراه پورت 9002 در مرورگر وارد کنید. در صورتی که سرویس مورد نظر در حال اجرا بر روی آی پی مورد نظر باشد باید یک صفحه ی html مشاهده نمایید که در آن مشخصات سرویس و نسخه ی آن ذکر شده است.

در غیر این صورت کانفیگ وبسایت پنل شما مشکل دارد. (معمولا سرویس مورد نظر بر روی لوکال تنظیم شده است.)

شاد و پیروز باشید
enterprice server با اطلاعات نسخه بالا میاد عزیز.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط pakradm نمایش پست ها
از طریق Online Ping, Traceroute, DNS lookup, WHOIS, Port check, Reverse lookup, ***** checker, Bandwidth meter, Network calculator, Network mask calculator, Country by IP, Unit converter چک کنید ببینید پورت 9002 روی آیپی سرویس دهنده باز می باشد یا خیر؟؟؟... اگر باز نبود باید به سرویس دهنده اطلاع دهید.
همچنین برای استفاده از وب سرویس Websitepanel لازم است اطلاعات کاربری serveradmin را داشته باشید که اگر سرور متعلق به شما نیست بعید میدانم سرویس دهنده آن را در اختیار شما قرار دهد.
من پورت رو از فایروال باز کردم . ولی الان که اینجا دیدم بازم کلوز نشون میده حتا فایروال رو هم غیر فعال کردم ولی مشکل همچنان پا برجا است