پاسخ : منتقل نشدن کاربر به پنل کاربری پس از اتمام سفارش
نوشته اصلی توسط a.e
تمامی ماژول های مربوط به پرداخت را غیر فعال نمایید و همچنین در قسمت تعرفه یا همان قیمت محصول نوع پرداخت را "رایگان" یا همان گزینه اول انتخاب نمایید. این تغییرات را اعمال و مجدد تست نمایید.
با تشکر از شما نوع پرداخت را رایگان کردم و ماژول پرداختی را هم فعال نکردم
- - - Updated - - -
متاسفانه هنوز مشکل برطرف نشده
اگر دوستان میتونن برام مشکل رو حل کنن بفرمایند تا مشخصات سرور رو بدم
هزینه ای هم داشت بفرمایید تا پرداخت کنم.