سلام دوستان
من دیروز از طریق سایت زیر
شکایت | شرکت ارتباطات زیرساخت
شکایت نامه فرستادم و مشکلو واسشون گفتم
الان یه شماره با من تماس گرفت که هیچ گونه شماره ای نداشت و گفت مشکل چیه
براشون توضیح دادم که واسه من و کلیه همکاران از هفته پیش یکی یکی آی پی ها پینگ میده و وارد ریموت نمیشه و وقتی از سرور مجازی دیگه امتحان میکنیم وارد میشه مثل اینکه ***** شده. و تو این مساله فقط ما فروشنده ها ضرر میکنیم.
بعد گفت ممکنه مشکل از مسیری باشه که ای پی رد میشه ازش و مشکل از اونور باشه
گفتم مگه میشه واسه همه روی دیتاسنتر های مختلف این مشکل باشه؟
خلاصه به طور قاطع نگفت که ***** شده یا نه گفت بررسی میکنیم و تماس میگیریم باهاتون.
دوستان عزیز لطفا شما هم مشکل رو تو لینکی که فرستادم بفرستین تا پیگیری کنن و به یه نتیجه برسیم
ممنون