سلام دوست عزيز من مديريت سامانه نيك هستم
دوست عزيز مثل اينكه متوجه نيستين كه هر ديتا سنتري يا هر نماينده اي قبل از اينكه به مشتري بگه سرويسش رو تمديد ميكنه -- اگه مشتري دائمي باشه

شما مشتري دائمي بوديد با شما تماس گرفتيم كه ميخواهين تمديد كنيم گفتين بله ما هم هزينه كنترل پنل و تمديد سرويس شما رو انجام داديم . بعد 5 روز ديديم هزينه واريز نكردين مجبور شديم سرويس رو ببنديم
--------------------------------------
و دوباره تماس گرفتيم كه گفتين ما ميخواهيم انتقال بديم . ما نميتونستيم هزينه هاي پرداختي را كه خودمون بديم .

-------------------------
همكاران عزيز خودشون قضاوت كنن